Subject: RE: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: "Raivo Rohumaa" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 10:55:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Kinnitan, et Novian Eesti OÜ nõustub Äriregistri ja Kinnistusraamatu SLA 
tingimustega.

Igaks juhuks küsin üle, kas sellisel kujul kinnitus on teie jaoks sobiv?

Lugupidamisega,

Raivo Rohumaa

Novian Eesti OÜ

IT arendusjuht

+372 58 600475

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.novian.ee> www.novian.ee

From: Hedi Stenman <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 6, 2024 9:36 AM
To: Raivo Rohumaa <[email-masked]>
Subject: FW: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

Palume saata ka kinnitus, et nõustute teenuse SLA-ga
Äriregistri SLA leiate siit lingilt 
<https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon> 
https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon

Kinnistusraamatu SLA 
<https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/kr#dokumentatsioon> 
https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/kr#dokumentatsioon

Kinnituse võite saata vastusena sellele kirjale.

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele 
kr/Kinnistu_Lihtandmed.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: kr/Kinnistu_Lihtandmed.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 14552803/kovtp.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

EE, ee-test

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele 
arireg/esindus_v1.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/esindus_v1.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 14552803/kovtp.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

EE, ee-test

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

-----Original Message-----

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Sent: Tuesday, November 5, 2024 4:47 PM

Subject: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele 
kr/Kinnistu_Lihtandmed.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: kr/Kinnistu_Lihtandmed.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 14552803/kovtp.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

EE, ee-test

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele 
arireg/esindus_v1.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/esindus_v1.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 14552803/kovtp.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

EE, ee-test

Teenuse kasutamise eesmärk:

KOVTP (kohalikele omavalitsustele loodud teenuste portaal) sisaldab vormide 
moodulit, milles on võimalik algatada kodaniku poolt taotlusi ka asutuse 
esindusõiguse kontekstis. KOVTP kasutajateks on umbes 60 omavalitsust.

Varem (käesoleval hetkel) on see teenus olnud avatud aktsiaselts Andmevara 
(10264823) alamsüsteemidele "kovtp". AS Andmevara jagunemise tõttu on KOVTP 
teenusepakkujaks Novian Eesti OÜ. Teostame teenuste kolimist Novian Eesti OÜ 
alamsüsteemi alla.

Palun jätta Andmevara asutuse päringuõigused avatuks kuni oleme tehniliselt 
KOVTP ümber seadistanud! Anname Andmevara päringuõiguse eemaldamise 
võimalusest eraldi teada.

Taotleja kontaktid:

Nimi: RAIVO ROHUMAA

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: 58600475

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,

X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]